מה הוא בידוד קירות, ומדוע צריך אותו?

מה הוא בידוד קירות?

בידוד קירות הינו יריעה דקה וקלת משקל של חומר סינטטי, בדומה ליריעות זפת המשמשות לבידוד גגות, המותקנת בין חיפוי הקיר החיצוני של ביתכם לבין התשתיות.
ייעודו של בידוד הקירות הוא להגן על קירות הבית שלכם מפני פגעי מזג האוויר החיצוניים.
כיום אי אפשר לבנות בית אשר מוגן מפני כל האלמנטים הטבעיים של הטבע, אבל בעזרת בידוד הקירות אפשר לוודא שהבית שלכם יהיה מוגן ככל האפשר.

ניתן להשתמש בבידוד הקירות בשילוב עם כל אחד מחומרי החיפוי החיצוניים הבאים: חיפוי עץ, חיפוי פלאנקים פולימרי, חיפוי בריקים, טיח ופייבר צמנט.

מה תפקידו של בידוד הקירות?

בידוד הקירות מונע חדירה של מים, לחות ועובש אל תוך קירות ביתכם. מסיבה זו, הוא מסווג מבחינה טכנית כסוג של מחסום עמיד במים.

המטרה העיקרית של בידוד הקירות היא למנוע חדירה של לחות אל קירות הבית, אותה לחות אשר גורמת להצטברות של עובש, ריקבון ומזיקים אשר פוגעים בתשתיות הבית ומצריכים עלויות אחזקה גבוהות במיוחד.

האם אתם צריכים בידוד קירות לביתכם?

בסופו של יום, מטרת בידוד הקירות היא למנוע את חדירת המים והאוויר לביתכם. לא משנה באיזה חומר חיפוי חיצוני חיפיתם את ביתכם, אף אחד מהם אינו אטום לחלוטין לחדירת לחות או אוויר, ולכן מן הראוי שתידרשו לבצע עבודות תחזוקה מדי שנה עקב ליקוים אלו.

אמנם אין זו דרישת חובה שבבתים יהיה מותקן בידוד קירות, אך מומלץ לשקול להתקינו לטובת מתן פתרון קבוע לבעיות שצצות עקב פגעי מזג האוויר החיצוניים.

בנוסף, מדובר בפתרון ארוך טווח, המיושם בעלויות נמוכות, בקלות ובמהירות, תוך שאתם תהנו מחיסכון כספי מתמשך עקב סוף לתחזוקה המתמדת של קירות הבית שלא תידרשו לה כמדי שנה.

איפה קונים בידוד קירות?

כשזה מגיע לחומרי הגלם, הציוד, ולידע הנדרש לביצוע התקנת בידוד קירות בביתכם, ShwartzWood תדאג לכם.

עם 15+ שנות ניסיון בבנייה ובתעשייה, הצוות שלנו ישמח לספק את כל צרכי הבידוד לביתכם ולענות על כל שאלה בנושא.

אם אתם מחפשים בידוד קירות איכותי בישראל במחירים נגישים, אל תהססו ליצור איתנו קשר בטלפון:
072-2510772, או דרך טופס יצירת הקשר באתר שלנו כאן.

בואו נהיה בקשר

אנא מלאו את פרטיכם בטופס למטה ונחזור אליכם בהקדם
תודה, הפרטים נשלחו אנחנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי!
אופס! משהו השתבש במהלך שליחת הטופס.