מהו חיפוי תקרות פולימרי?

מה הוא חיפוי תקרות פולימרי?

חיפוי תקרות פולימרי הינו חיפוי המיוצר מחומר סינתטי מבוסס גומי, אשר בתהליך תעשייתי מורכב הופך לחזק, אלסטי ועמיד יותר. אחד היתרונות המובהקים של חיפוי התקרות הפולימרי הוא עמידותו למים, המים לא יכולים לחדור את ציפוי המגן החיצוני של החיפוי, מה שאומר שלא תצטרכו לדאוג שהתקרה שלכם תיפגע במקרה של נזילה לא מתוכננת.
בנוסף, בשונה מתקרות גבס או עץ אשר במגע עם מים מרקיבות ומתפוררות, החיפוי הפולימרי אינו צובר עובש, אינו משנה את צורתו ושומר על גוון אחיד לאורך שנים ארוכות ללא צורך בתחזוקה שוטפת.

מלבד היותו חזק ועמיד, חיפוי התקרה הפולימרי משמש גם כשכבת בידוד נוספת בביתכם, שכבה שתשמור על החלל חמים ונעים בחורף, וצונן במהלך הקיץ, יתרון שעוזר בהוזלת עלויות החשמל שרק עולות ועולות.
היות ומדובר בחומר סינטטי מיוצר ע"י אדם, היצע גווני החיפוי הוא רחב, ובכך מאפשר לכל אחד ואחת לבחור חיפוי תקרה פולימרי בהתאם לטעמו האישי, וכמובן בהתאם לאווירה שהוא מעוניין לשדר בחלל מסוים.

בשנים האחרונות חיפוי התקרות הפולימרי צבר תאוצה רבה בשוק הפרטי והעסקי כחלופה אופטימלית לתקרות גבס ותקרות אקוסטיות שכולנו מכירים.
ישנן סיבות רבות לכך שסוג החיפוי הזה הפך לאחד מסוגי חיפוי התקרה המועדפים כיום בשוק, וביניהם:

  • תמחור נגיש
  • עמידות לאורך שנים ארוכות
  • ורסטיליות - עיצובית\באופן ההתקנה
  • אינו דורש תחזוקה
  • עמידות למים
  • פשטות התקנה
  • קל משקל

מעבר ליתרונות העמידות והיצע הגוונים הרחב, התקנה של חיפוי תקרות פולימרי אינה מסובכת ומתבצעת בקלות ובמהירות על כל בסיס תקרה ע"י מסמור או הדבקה של הפאנלים, ללא צורך בחומרי גלם מלכלכים כמו גבס. באופן זה כל אחד יכול לחדש את עיצוב התקרה ללא הליך שיפוץ מורכב ואפילו באופן עצמאי ללא בעל מקצוע.

איפה קונים חיפוי תקרות פולימרי?

כשזה מגיע לחומרי הגלם, הציוד והידע הנדרש לביצוע התקנת חיפוי התקרות הפולימרי בביתכם, ShwartzWood תדאג לכם.
עם 15+ שנות ניסיון בבנייה ובתעשייה, הצוות שלנו ישמח לספק את כל צרכי חיפוי התקרות לביתכם ולענות על כל שאלה בנושא.

אם אתם מחפשים חיפוי תקרות פולימרי איכותי בישראל, במחירים נגישים, אל תהססו ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-2510772, או דרך טופס יצירת הקשר באתר שלנו כאן.

בואו נהיה בקשר

אנא מלאו את פרטיכם בטופס למטה ונחזור אליכם בהקדם
תודה, הפרטים נשלחו אנחנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי!
אופס! משהו השתבש במהלך שליחת הטופס.