מה זה חיפוי קיר פולימרי?

בשנים האחרונות אנו רואים כי טרנד חיפוי הקירות תופס תאוצה עצומה בכל הקשור לעיצוב הבית. הסיבה לפופולריות המסעירה היא הפשטות שבה אפשר ליצור קירות מעוצבים בכל חלל, בעלי מראה יוקרתי ובלי שתפשטו רגל בתהליך. בין אם אתם בעלי וילה או דירה קטנה, משרד או אולם אירועים – חיפוי קיר ישדרג כל חלל בין רגע. וגם אם לאחר מספר שנים השתנתה האופנה ובא לכם להחליף את העיצוב, ניתן להחליף את חיפוי הקיר הקיים ולשדרג בקלות ובמהירות לעיצוב אחר לגמרי.

מדובר בטרנד עם מגוון עצום של אפשרויות שלא מפסיק להתחדש ולהציע פתרונות יצירתיים ואחד מהם הוא חיפוי קיר פולימרי.

מהו חיפוי קירות פולימרי?

חיפוי קירות פולימרי הינו חיפוי המיוצר מחומר סינתטי מבוסס גומי, אשר בתהליך תעשייתי מורכב הופך לחזק, אלסטי ועמיד יותר. בין יתרונותיו הרבים של חיפוי הקירות הפולימרי היא עמידותו למים, שריטות ומכות חזקות, יתרונות המלווים בתג מחיר נוח לכיס ואפשרויות עיצוב והתקנה רחבות במיוחד.

היות ומדובר בחומר סינטטי מיוצר ע"י אדם, היצע גווני החיפוי הוא רחב, ובכך מאפשר לכל אחד ואחת לבחור חיפוי קיר בהתאם לטעמו האישי, וכמובן בהתאם לאווירה שהוא מעוניין לשדר בחלל מסוים.
למשל, חלל שרוצים לעצב באווירה כפרית חמימה, ניתן לעשות שימוש בחיפוי קיר פולימרי בגוון של עץ, המשדר מראה טבעי וחמים של פעם. לעומת זאת, בחלל הייטקיסטי כמו משרד יוקרתי אפשר להתקין חיפוי קיר פולימרי בגוון בטון טרנדי ומלא שיק, שמשדר אלגנטיות ופאר.
ישנם גם חיפוי קיר בגוון בז' ולבן, בעלי ניטרליות רכה, עם טוויסט אלגנטי שירענן את האווירה בכל חדר.

חיפוי קירות פולימרי מתאים לכל חלל שרוצים להעניק לו אווירה חדשנית ונעימה תוך שעיצוב הקירות, הריהוט ושאר האלמנטים שבו, השתלבו בצורה הרמונית ושלווה.
מעבר ליתרונות העמידות והיצע הגוונים הרחב, התקנה של חיפוי קירות פולימרי אינה מסובכת ומתבצעת בקלות ובמהירות על כל בסיס קיר ע"י מסמור או הדבקה של האריחים, ללא צורך ברובה.
באופן זה כל אחד יכול לחדש את עיצוב הקירות ללא הליך שיפוץ מורכב ואפילו באופן עצמאי ללא בעל מקצוע.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים חיפוי קירות פולימרי?

ראשית, יש לוודא כי מדובר בחיפוי קירות פולימרי איכותי ועמיד, שכן מדובר במוצר שנהנים ממנו לאורך שנים ארוכות והוא צריך לגלות עמידות אל מול שינויי טמפרטורה, רטיבות במידת הצורך וכמובן בלאי טבעי כמו שריטות ומכות.
חברתנו עובדת עם יצרני החיפוים הפולימריים המובילים בשוק, בין היתר חיפוי הקירות הפולימרי מבית dumawall בלגיה, ששנה אחר שנה זוכה לשבחים רבים בשוק המקצועי והפרטי כחיפוי העמיד, הוורסטילי והפשוט ביותר ליישום במגוון סוגי חללים פרטיים ועסקיים.

שנית, לפני ביצוע הרכישה מדדו את השטח בו עומדת להתבצע ההתקנה, ובמידת הצורך התייעצו עם הצוות המקצועי בחנות ממנה אתם רוכשים. מומלץ לברר את כמות הפאנלים שמקבלים במעמד הרכישה, או המ"ר הכולל של הרכישה, זאת על-מנת שלא להגיע למצב בו מתחילים בהתקנת החיפוי ומגלים כי חסרים לוחות והכמות לא מספיקה.

איפה קונים חיפוי קירות פולימרי?

כשזה מגיע לחומרי הגלם, הציוד והידע הנדרש לביצוע התקנת חיפוי הקירות הפולימרי בביתכם, ShwartzWood תדאג לכם.
עם 15+ שנות ניסיון בענף הבניה, הצוות שלנו ישמח לספק את כל צרכי חיפוי הקירות לביתכם ולענות על כל שאלה בנושא.

אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג חיפויי הקיר הפולימריים שלנו בקישור פה


מעוניינים במידע נוסף? אל תהססו ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-2510772,
או דרך טופס יצירת הקשר באתר שלנו כאן.

בואו נהיה בקשר

אנא מלאו את פרטיכם בטופס למטה ונחזור אליכם בהקדם
תודה, הפרטים נשלחו אנחנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי!
אופס! משהו השתבש במהלך שליחת הטופס.