מהו חיפוי פלאנקים פולימרי?

מה הוא חיפוי פלאנקים פולימרי?

חיפוי פלאנקים פולימרי הינו חיפוי מבוסס PVC (פלסטיק) המיועד לחיפוי חיצוני של בתים, הן לצורכי אסתטיקה והן לצורכי איטום כנגד פגעי מזג האוויר. החיפוי משמש חלופה מודרנית יעילה לחיפוי עץ, פייבר צמנט, שליכט צבעוני וחיפויים קלאסיים נוספים אשר דורשים תחזוקה שנתית מתמדת ויקרה. חיפוי הפלאנקים הפולימרי יעניק לביתכם עיצוב אלגנטי וחדשני, תוך שמירה על קירות ביתכם מפני פגעי מזג אוויר קיצוניים כגון נזילות, התקלפויות ודהייה של צבע.

היתרונות של חיפוי פלאנקים פולימרי

חיפוי פלאנקים פולימרי נחשב כאופציה נגישה מאוד מבחינה כלכלית בעת עיצוב\שדרוג הקירות החיצוניים של הבית.
בממוצע, עלות התקנת חיפוי הפאלנקים הפולימרי זולה בכ-25% לפחות מכל חומר חיפוי חיצוני אחר כמו שליכט, עץ או פייבר צמנט.
בנוסף לעלויות הרכישה וההתקנה הנגישות, חיפוי הפלאנקים הפולימרי יחסוך לכם גם את עלויות התחזוקה השנתיות שהתרגלתם עליהם - החיפוי אינו דוהה, אינו משנה את צורתו, עמיד לחלוטין לחדירת מים ומלווה באחריות ל-50 שנה.

מבחר הצבעים והעיצובים של חיפוי הפלאנקים הפולימרי הוא רחב במיוחד היות ומדובר בחומר המהונדס ע"י בני אדם.
מבחר הצבעים נע בין כל צבעי הקשת, ובנוסף ישנם גם טקסטורות רבות שניתן לבחור מהן - לדוגמא חיפוי פלאנקים פולימרי המדמה עיצוב של חיפוי עץ אמיתי, רק עם כל ההיתרונות של חיפוי פולימרי עמיד שאינו דורש תחזוקה.

קלות ההתקנה היא סיבה נוספת לכך שחיפוי הפלאנקים הפולימרי מועדף על פני חומרי חיפוי חיצוניים אחרים.
החיפוי מותקן במהירות, על כל בסיס קיר, גם אם אינו ישר, בעזרת סיכות או מסמרים, עבודה אשר יכולה להתבצע ע"י צוות מצומצם היות ומדובר בפאנלים מאוד קלים במשקלם ופשוטים ליישום על כל קיר בביתכם.

לסיכום, חיפוי הפלאנקים הפולימרי נגיש כלכלית, בעל מבחר צבעים רחב לכל טעם וסגנון, עמיד לאורך שנים ארוכות, אינו דורש תחזוקה, ומיושם בקלות ע"י בעלי המקצוע, מה שגם עוזר להוזיל את עלויות השיפוץ בביתכם.

איפה קונים חיפוי פלאנקים פולימרי?

כשזה מגיע לחומרי הגלם,הציוד ולידע הנדרש לביצוע התקנת חיפוי פלאנקים פולימרי בביתכם, ShwartzWood תדאג לכם.
עם 15+ שנות ניסיון בבנייה ובתעשייה, הצוות שלנו ישמח לספק את כל צרכי חיפוי הפלאנקים הפולימרי לביתכם ולענות על כל שאלה בנושא.

אם אתם מחפשים חיפוי פלאנקים פולימרי איכותי בישראל, במחירים נגישים, אל תהססו ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-2510772, או דרך טופס יצירת הקשר באתר שלנו כאן.

בואו נהיה בקשר

אנא מלאו את פרטיכם בטופס למטה ונחזור אליכם בהקדם
תודה, הפרטים נשלחו אנחנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי!
אופס! משהו השתבש במהלך שליחת הטופס.